Een auto is in vlammen opgegaan aan de Juniusstraat, in de nacht van donderdag 2 april op vrijdag 3 april. Omwonenden hoorde ’s nachts een harde knal, waarna zij een auto in brand zagen staan.

Omwonende belden direct 112. Daarna kwamen de politie en brandweer met spoed ter plaatse kwamen. Brandweerlieden wisten de brand door middel van blus- en sloopwerkzaamheden volledig te blussen.
De auto is daarbij verloren gegaan. Een bergingsdienst zal het voertuig meenemen. Over de oorzaak van de brand is nog niets bekend.