Verkeersregelaar in Hof van Delft trotseert hitte: ‘Ik ben een rebels mens’
Verkeersregelaar Sander Drost (63) heeft donderdagochtend weinig te doen in de Delftse Westeindebuurt. “Het is easy-going, in goed Frans”, grapt hij.
Met een panamahoed en zonnebril lijkt Drost goed voorbereid op de warme dag. Toch laat hij weten dat hij zich niet heeft ingesmeerd met zonnebrandcrème. “Ik smeer vandaag helemaal geen zonnebrand. Ik ben een rebels mens”, zegt hij lachend.
Dit is een artikel van mediapartner Omroep West
