Duikers van de brandweer gingen donderdagavond 30 april te water aan de Rijksstraatweg. Ze zochten naar de eigenaar van een achtergelaten scootmobiel. Deze werd niet in het water gevonden.

Met gevarenlichten aan stond de scootmobiel in de berm aan de naast de A13 gelegen Rijksstraatweg. Nadat de melding binnenkwam, kwamen politie en brandweer ter plaatse.
Nu de eigenaar van de scootmobiel niet in het water is gevonden, blijft de politie verder onderzoeken van wie het achtergelaten voertuig is.