In een flat aan de Mozartlaan in Buitenhof heeft maandagavond 25 mei een brand gewoed. De brandweer schaalde al snel op naar Middelbrand. Volgens de brandweer was er op de derde etage een brand ontstaan in de afzuigkap.

De twee aanwezige bewoners van het brandadres zijn buiten opgevangen door het ambulancepersoon. Na controle zijn ze zonder spoed naar het ziekenhuis gebracht.
Bij de brand kwam in korte tijd veel rook vrij, waardoor dit ook snel verspreidden in-en rondom het brandadres. Daarom werden enkele omliggende woningen ontruimd. Hoe de brand is begonnen, is niet bekend.